19.7.14

AFW: Ilja Visser- ready to fish

Afgelopen week ben ik voor Fashionista, via Nivea invisible black & white, naar Mercedes Benz Amsterdam Fashion week geweest om de show van Ilja Visser te bekijken waarin ze haar nieuwe collectie -ready to fish, voor 2015 showde. In deze post een kleine fotomontage van de avond.


Na een hapje, een drankje, en een speech  in de Nivea VIP lounge, gingen de deuren voor de show open. We hadden front-row seats en op elke stoel trof je een goed gevulde goodiebag.
Hier zijn wat snapshots van Ilja’s ready to fish collectie:
Ik was erg onder de indruk van de collectie en er zaten zeker outfits tussen die ik zou willen dragen. Eenmaal thuis aangekomen was ik natuurlijk erg benieuwd naar de inhoud van de goodiebag.  De tas “I am Fashion” alleen al vind ik geweldig.


Mijn allereerste Fashionweek was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar! 

No comments :

Post a Comment