28.7.14

Thrifting in Heemstede

CoverHeemstede
Wat snapshots van mijn dagje uit in Heemstede met onder andere a visit to one of my favorite thriftstores!
Zelf kom ik niet vaak in Heemstede, but if I do dan ga ik altijd langs bij een klein tweedehands vintage winkeltje genaamd “Via Via”. Het is er niet al te groot en alle spulletjes liggen een beetje krap bij elkaar op de planken en rekken. Maar dat geeft de winkel juist karakter en maakt the hunt naar dat éne mooie item juist zo spannend, je moet je ogen extra goed open houden! 

31627JewelsIk slaag er altijd en vind vaak mooie dingen. Bij deze visit aan “Via Via” heb ik een aantal leuke kleding stukken gescoord en wat sieraden. Een zwarte ring, turquoise oorbellen en een goudkleurig medaillon.

Daarna was het time for a coffee break in een gezellige cafeetje in het centrum & een bezoekje aan de winkel “Sissy Boy”-  ik ben gek op alles wat met decoratie te maken heeft en ik vind dat de “Sissy Boy” in Heemstede altijd zulke leuke spulletjes heeft, it makes me wanna get my own place and buy everything!

48
5
12
Voor een OOTD-post van deze dag klik hier




No comments :

Post a Comment